keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Kyllähän mä rempata osaisin, jos mulla kaikki koneet olis.. osa2

Alkaa ahistaa reipastakin naista vähitellen. 
Kuten otsikkokin kertoo, niin remppa ei etene ihan niinkuin Strömssössä. (Oho!) Intoa riittää, mutta taidot ei ihan ehkä riitäkään. Tai siis ainakaan meillä ei selkeestikään ole tarpeeksi paljon koneita, joilla homma sujuisi helpommin. 

 Olen kaakelit jo irroitellut seinistä ja tehnyt sen mitä osaan. Ostanut tarvikkeita ym. 

Hyllyllä näkyy 4v remppakaverin kuulosuojaimet. :)



Nää putkien läpiviennit ja varsinkin toi sähköjohdon läpivienti tuli mulle jo ylivoimaiseksi. En keksi millä sais sahattua noi levyt irti suht helposti. Tai siis kai se onnistuu, jos ostaa jonkun kivan koneen. Mutta toisalta en tarvii sitä konetta muulloin, niin ostaminenkaan ei houkuttele. 

Lisäksi koko valolippa taitaa olla jonkun sähkötaitoisen hommaa, koska ne valot oli hyvin erikoiset tällaisen "osaan mä kattolampun vaihtaa" -tyypin mielestä.

Puoliskoni kotiin tullessa taidetaan pitää pieni remonttipalaveri ja miettiä miten jatketaan.

Alle laitan kuvan siitä, mitä sinne vessaan sitten tulee. Kuvan tuotteet on jo ostettu ja odottelevat paikoilleen pääsyä. Laatta ei tule olemaan noin tumma, vaan vaalea.


Hanna


3 kommenttia:

  1. Kyllä mä antaisin ammattilaisen tehtäväksi, vaikka näppärä tyttö ootkin. Säästää aikaa ja hermoja, ehkä myös rahaa loppujen lopuksi..

    VastaaPoista
  2. Tulin Johannan blogista ja klikkasin itseni jäseneksi. Hienoa, että olet saanut vessan rempan käyntiin. Minä vasta haaveilen moisesta. Tulehan vastavisiitille Kristallikimaraa, jossa sisustellaan, tehdään käsitöitä ja kokeillaan kosmetiikkaa. Välillä myös kaksi teini-ikäistä tytärtä innostuu tekemään postauksia. http://kristallikimara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! Ihana, kun liityit lukijaksi. Tulen pikimmiten tutustumaan blogiisi! Mukavaa viikkoa!

      Poista