tiistai 21. huhtikuuta 2015

Arjen viemää

Huhtikuu on ehtinyt pitkälle ihan huomaamatta. Edellisestä postauksestakin on luvattoman paljon aikaa.Vapaat täyttyy kaikenlaisista tohinoista ihan huomaamatta ja silti tuntuu, ettei saa tarpeeksi kotona ja pihalla aikaiseksi. Jotain mukavaa on silti tullut puuhailtua ja pari sisustusjuttua ostettuakin. 

Kuvailut näyttää mulla vakiintuvan tänne blogiinkin nosta Instakuvista, se on niin helppoa ja näppärää. Tosin mä jossain vaiheessa säädin jotain tän tietokoneen kuvankäsittelyohjelmien kanssa ja onnistuin hävittämään sen alkuperäisen ohjelman, jolla siirsin kuvat koneelle. Nyt kuvien siirto on hankalaa, eli se selittää osiltaan myös Instan käytön. 

Te kaikki minua viisaammaat ja kokeneemmat, kertokaapa mikä kuvienkäsittelyohjelma on hyvä? Itse olen näissä jutuissa ihan noviisi. Mulla on nyt vähän sellanen olo, etten mä osaa...

Alla kuitenkin pari kuvaa olkkarista, jonne olen uutuuksia ostanut. Toi kalenteri on mun mielestä ihana, mieheni mielestä ehkä huvittava. Ja vain siksi, että hän muistaa paremmin vaihtaa oikean päivän tuohon, kuin minä :)



Harmaa tähtikin löytyi seinälle. Sen ympärille haaveilen laittavani kuvia perheestämme. Kehykset on ostettu, kuvien tulostaminen uupuu. Kiva toi on kyllä noinkin. 

 
Takan reunustalta löytyy nykyisellään tällainen asettelu. Alla koira, jonka mielestä on ihanaa laittaa pää tyttäreni kainaloon piiloon ja nukkua siinä. <3





Pienimmän perheenjäsenen kanssa tulee oltua aika paljon pihalla ja ihmeteltyä luonnon tapahtumia. Eilen sain suurella rakkaudella poimittuja sinivuokkoja: 
"Äiti mä toin nää sulle, kun nää on niiiin ihanan kauniita. Mä rakastan sua!" 
Päätin olla kertomatta, että kukkiin on tapana ottaa hieman enemmän vartta mukaan... ;)



Tässähän näitä, ihan omassa pihassa kasvaa. Kauniita ovat, ihan joka vuosi. Nyt pitäisi lähteä tuonne harjumaastoon katsomaan joko löytyisi kylmänkukkia. Nekin ovat huippuihania kukkia!

Aurinkoista viikkoa!

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti